به گزارش خبرنگار مهر، سیده فاطمه تقوی صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه ۴۲۷ میلیون تومان کالا در مناطق کم برخوردار کالپوش میامی توزیع‌شده است، ابراز داشت: این کالاها در قالب فرش، یخچال و لوازم آشپزخانه هستند که توزیع آن‌ها با همکاری سپاه میامی صورت گرفت.

وی ضمن بیان اینکه طی اردوی جهادی و بازدید میدانی دوروزه در مناطق محروم با همراهی مددکاران اجتماعی ابتدا نیازسنجی خانوارها توسط کمیته امداد انجام شد، افزود: درمجموع ۹۵ خانوار بخش کالپوش میامی از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ارائه راه‌حل‌ها و خدمات پشتیبانی برتر و توسعه شراکت و هم‌افزایی استفاده از توان سایر ادارات سازمان‌ها و ارائه خدمات بیشتر به مناطق کمتر توسعه‌یافته از اولویت‌های مسئولان استان است، ابراز داشت: درمجموع به ۲۳۸ خانوار بخش کالپوش میامی طی این اردو کمک‌رسانی شده است.

تقوی در ادامه اضافه کرد: ۴۳ تخته فرش به ارزش ۱۲۹ میلیون تومان، پنج دست لوازم آشپزخانه به ارزش یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۳۷ دستگاه یخچال به ارزش ۲۹۶ میلیون تومان با همراهی سپاه بین مردم محروم منطقه توزیع شد که در صورت تأمین اعتبارات لازم این اقدامات در فرومد نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.