راضیه شهاب در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۹ شعبه در شهرستان مهدی‌شهر پیش‌بینی‌شده بود، ابراز داشت: از این تعداد ۳۰ شعبه ثابت و ۹ شعبه سیار را شامل می‌شود که همه افراد حاضر در این شعبه‌ها آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

وی بابیان اینکه مهدی‌شهر جمعیتی معادل ۴۷ هزار نفر با تعداد خانوار ۱۵ هزار نفر است، افزود: تا ظهر امروز ۴۷ درصد رأی‌دهندگان خانم و ۵۳ درصد آقایان بودند که ۸۰ درصد آرا در میانگین رده سنی ۳۵ تا ۵۵ سال را در بردارد.

رئیس هیئت بازرسی مهدی‌شهر بابیان اینکه ۳۹ بازرس کار نظارت و بازرسی شعب اخذ رأی این شهرستان را عهده‌دار هستند، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱ نفر در شعب متمرکز و ۱۸ نفر در شعب غیرمتمرکز فعال هستند که بیشتر نیز تلاش شد تا از پتانسیل نیروهای جوان بهره گرفته شود.

شهاب بابیان اینکه دوره‌های موزشی مختلفی برای بازرسان برگزارشده است، در ادامه تصریح کرد: از بین بازرسان ۳۰ درصد شغل آزاد و بازنشسته و ۷۰ درصد کارمندان دستگاه‌های اجرایی هستند که از این تعداد ۱۰ نفر زن ۲۹ نفر بازرس مرد را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۲ جلسه هیئت بازرسی با حضور فرماندار، عوامل اجرایی و اعضای ستادها برگزارشده است، افزود: خروجی این جلسات ۴۰ مصوبه و ۲۱ خبر انتخاباتی که همگی این موارد در سامانه انتخاباتی درج‌شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.