به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه طرح نظارتی و پایش بازار ویژه شب عید از اول اسفندماه سال جاری در استان سمنان آغاز می‌شود، ابراز داشت: در این طرح ۵۵ بازرس بازار شب عید استان سمنان را نظارت و کنترل می‌کنند.

وی افزود: عدم درج اتیکت، جلوگیری از گران‌فروشی و کم‌فروشی، احتکار، فروش اجناس بی‌کیفیت و تاریخ‌مصرف گذشته، وضعیت نرخ بازار، کمبود کالا و خدمات اولویت‌دار ازجمله مواردی که این بازرسان تا ۱۵ فروردین ۹۹ بازار را تحت نظارت خود خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه بازار در هر هشت شهرستان استان به‌صورت مستمر با همراهی سایر نهادها و دستگاه‌ها رصد می‌شود، ابراز داشت: وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت مورد کنترل و نظارت قرار خواهد گرفت.

اسودی ضمن بیان اینکه در این ایام در حدود ۱۹۵ ناظر افتخاری سازمان صمت استان به‌صورت نامحسوس وضعیت بازار و فعالیت واحدهای صنفی و خدماتی را رصد می‌کنند، در ادامه تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفی از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری سازمان گزارش خواهد شد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور صورتحساب و غیره از سوی واحدهای صنفی، با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تماس گرفته و موارد و تخلفات احتمالی و شکایات خود از واحدهای صنفی و خدماتی گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.