سیدمحمد ناظم رضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان برای طراحی میدان ورودی غربی شهر سمنان با نام ثبت شده «قومس»، از طریق ایجاد رقابت سالم میان افراد حقیقی، حقوقی، هنرمندان و متخصصان کشور با تخصص‌های معماری شهرسازی، طراحی شهری و مجسمه‌سازی فراخوان داد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه با شماره تماس ۳۳۴۶۶۹۹۰-۰۲۳ تماس بگیرند.

ناظم رضوی ادامه داد: برای دریافت اطلاعات و جزئیات تکمیلی نیز می‌توان به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و یا نشانی اینترنتی شهرداری سمنان www.semnan.ir مراجعه کنند.

ناظم رضوی مهلت ارسال آثار را ۲۰ فروردین سال ۹۹ عنوان و بیان کرد: داوری و انتخاب آثار براساس نگاه هنرمندانه و خلاق هنرمند و طراحی و اجرای حرفه‌ای، توسط شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیباسازی انجام می شود و نتایج پس از زمان داوری از طریق سایت این سازمان اعلام می‌شود.

شهردار سمنان گفت: زمان داوری آثار ۲۵ فروردین و اعلام نتایج ۳۰ فروردین سال آینده درنظرگرفته شده است.

سمنان، یکی از شهرهای بزرگ ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر، در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در راه تهران به مشهد قرار گرفته‌است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.