به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی ظهر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه و با تصمیم اعضای کارگروه، ۶۱ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی بابیان اینکه برسی مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی شش واحد تولیدی از دیگر دستورات مهم این جلسه کارگروه بود، تصریح کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای معرفی‌شده در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه تأمین منابع مالی برای بانک‌ها، رفع مشکلات وثیقه متقاضیان و مسائل مالیاتی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که تولیدکنندگان با آن روبه‌رو هستند، افزود: تاکنون درمجموع ۳۰۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند.

اسودی گفت: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری ۶۰۷ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.