مهدی نوروزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: سال گذشته در مدت ۹ ماه (از ابتدای فروردین تا پایان آذر) ۲ نفر بر اثر غرق شدگی در استان سمنان جان‌ باختند که امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته غرق‌شدگی افزایش یافت.

وی ادامه داد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال یک نفر در سمنان، چهار نفر در شاهرود، یک نفر در دامغان و ۶ نفر در گرمسار بر اثر غرق شدگی جان باختند.

یک مورد غرق شدگی در شهر سمنان مربوط به روستاهای جنوبی این شهر بر اثر سیل فروردین امسال است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۲ مورد غرق شدگی در سال گذشته بازه زمانی ۹ ماه مربوط به شهرستان‌های دامغان و گرمسار بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال ۱۵هزار و  ۶۸ مورد معاینه بالینی در پزشکی قانونی استان سمنان ثبت شده که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه مراجعات کاهش یافته است.

نوروزی یادآور شد: بیشتریم مراجعات برای معاینات بالینی به پزشکی قانونی مربوط به شهرستان شاهرود و کمترین مراجعات برای معاینات بالینی مربوط به شهرستان مهدیشهر است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان اظهار داشت: اداره پزشکی قانونی مهدیشهر امسال به بهره‌برداری رسیده است و صرفا معاینات بالینی در این مرکز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال ۵۲۹ جسد و سال گذشته در مدت مشابه ۴۸۶ جسد در پزشکی قانونی استان سمنان مورد معاینه قرار گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان یادآور شد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال ۱۹۸ جسد در سمنان، ۱۵۸ جسد در شاهرود، ۸۸ جسد در دامغان و ۸۵ جسد در گرمسار مورد معاینات پزشک‌ی قانونی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.