به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر صبح یکشنبه در آئین آغاز عملیات احداث یک هتل سه ستاره در میامی ضمن بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری یکی از ملزومات رونق اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار در منطقه است، اظهار داشت: پروژه‌های گردشگری به‌صورت همه‌جانبه و کامل در استان سمنان حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه میامی در لیست ۳۱ شهرستان کمتر برخوردار کشور قرار دارد، افزود: اجرای و بهره‌برداری از این پروژه گردشگری می‌تواند در بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال و ایجاد توسعه پایدار در این شهرستان نقش‌آفرین باشد.

تخصیص ۲۰ درصد از اعتبارات رونق تولید استان به میامی

استاندار سمنان بابیان اینکه تخصیص ۲۰ درصد از اعتبارات رونق تولید استان به این شهرستان از دیگر اقدامات مهمی است که در راستای ایجاد توسعه پایدار در میامی محقق شده است، خاطرنشان کرد: این شهرستان با توجه به وضعیت جغرافیایی خود، می‌تواند سهم بسزایی در میزبانی از زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام داشته باشد.

آشناگر در پایان با تأکید بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح کرد: پیمانکاران و سرمایه‌گذار پروژه احداث هتل در این منطقه باید از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تکمیل به‌موقع این طرح بهره‌برداری کند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز در این راستا یاری‌رسان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.