مهدی صمیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم در دستور کار ستاد اجرایی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارد، اظهار داشت: درمجموع ۹۳ شعبه اخذ رأی در دامغان ساماندهی شده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۶۷ شعبه ثابت در مناطق شهری و روستایی دامغان مستقر می‌شود، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد در هر سه شعبه اخذ رأی ثابت در دامغان یک بازرس مستقر شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات دامغان با اشاره به اینکه ۲۶ شعبه اخذ رأی شهرستان به‌صورت سیار به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد، تصریح کرد: برای همه شعبات سیار یک بازرس پیش‌بینی‌شده است.

صمیمیان با تأکید بر اینکه برای هر سه شعبه ثابت نیز یک بازرس در نظر گرفته می‌شود، افزود: بر اساس سیاست هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور سربازرس در انتخابات حذف‌شده است.

وی بابیان اینکه دوره آموزشی ویژه بازرسان انتخابات دامغان در روز ۲۶ بهمن و باهدف نحوه چگونگی بازرسی در انتخابات و قوانین موجود برگزار می‌شود، یادآور شد: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند امسال موضوع مهم بوده و تمام تلاش مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات بر این است و این امر خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام و مردم ایران خواهد بود و نقشه‌های خودشان را به گور ببرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.