مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۳۰ برنامه طی دهه فجر توسط هلال احمر استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: تلاش شد تا با همراهی اعضا، داوطلبان و امدادگران شعب هلال احمر استان برنامه‌های متنوعی اجرا و این قبیل اقدامات منتهی به اضافه شدن اعضای جمعیت هلال احمر شود.

وی بابیان اینکه هشت کاروان سلامت به مناطق محروم استان سمنان خواهند رفت، افزود: به این منظور دوره‌های امداد و نجات، توان‌افزایی، کمک‌های اولیه تا پایان سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور خود در هر یک از این شعب ثبت‌نام و در این کلاس‌ها شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه دیدار با مادران و همسران شهدای منتسب به هلال احمر نیز در این دهه انجام می‌شود، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که آرامش و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستیم لذا می‌بایست تمام طول سال باید به یاد شهدا بود که این قبیل برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف اجرایی می‌شود.

محمد خانی ر ادامه تصریح کرد: اجرای طرح نیابت توسط داوطلبان، اجرای طرح ماه‌نشان در کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر، برپایی مسابقات ورزشی ویژه امدادگران و نجات گران و پرسنل جمعیت و دومین همایش انقلاب، خانواده و نماز، برگزاری دوره آموزش غیرحضوری بیانیه گام دوم انقلاب، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت در سالن سینما هلال هم‌زمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر از عناوین برنامه‌های دهه فجر هلال احمر را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی نیز برای روز ۲۲ بهمن در نظر گرفته‌شده است ارائه آموزش‌های رایگان در ایستگاه‌های مستقر در مسیر راهپیمایی، برپایی ایستگاه نقاشی، ارائه خدمات امدادی و ایستگاه فشارخون از جمله برنامه‌های ویژه این روز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.