به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه عملکرد اداره کل گمرک برای توسعه اقتصادی و رونق صادرات در استان سمنان طی یک سال گذشته مطلوب و مثبت بوده است، اظهار داشت: رونق فعالیت‌های گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با توجه به موقعیت جغرافیایی ضروری است.

وی با تأکید بر لزوم رونق فعالیت گمرکی در سراسر استان سمنان و به‌ویژه شهرک‌های صنعتی بیان کرد: گمرک اصلاحات بسیار مثبتی در سال‌های گذشته کلید زده اما این در حالی است که برای رسیدن به رویکردهای آرمانی فاصله قابل‌توجه وجود دارد.

استاندار سمنان بابیان اینکه توسعه صادرات در استان محقق شده است، گفت: ایجاد انبارهای اختصاصی از اقدام‌های مثبت گمرک در یک سال گذشته محسوب می‌شود و درعین‌حال از ضرورت توسعه انبارهای عمومی گمرک در این منطقه نباید غافل شد.

آشناگر با اشاره به اینکه سمنان از استان‌هایی است که با برنامه‌ریزی اصولی درحال‌توسعه صادراتی است و این روند تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ قلم کالا از سمنان صادر می‌شود و روند صادرات کالا جهشی بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.