مجتبی جانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سه پروژه عمرانی حوزه ورزش طی دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: سالن باستانی مهدی‌شهر، سالن ورزشی بانوان درجزین و زمین چمن مصنوعی فوتبال سمنان بااعتبار ۱۸ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی از آغاز عملیات اجرایی پیست موتورسواری شاهرود طی دهه فجر در استان خبر داد و افزود: برای این طرح نیز ۱۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شروع‌شده است و شامل خاک‌ریزی، احداث، موانع، رختکن و سرویس بهداشتی می‌شود و طبق برآوردها سال ۹۹ خاتمه خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر این طرح‌ها برنامه‌های ورزشی نیز در هر هشت شهرستان استان تدارک دیده‌شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه ورزش نقش مهمی در پویایی و نشاط نسل جوان ایفا می‌کند لذا ۴۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی برای جوانان منظور شده است.

جانعلی در ادامه تصریح کرد: بی شک اگر جان‌فشانی و دلاوری‌های رزمندگان اسلام نبود اکنون نیز این آزادی و امنیت در کشور وجود نداشت لذا برای پاسداشت این رشادت طی دهه فجر با خانواده‌های شهدای ورزشکار نیز دیدار خواهد شد تا بهانه‌ای برای یادآوری مسیر و راه آن‌ها برای جوانان امروز باشد.

وی افزود: اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری تجمع بزرگ جامعه ورزش و جوانان در گرامیداشت دهه فجر و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اجتماع بزرگ بانوان در سالن ورزشی انقلاب دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.