فرماندار سمنان روز شنبه در نشست شورای اداری استان و آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان در شبستان امامزاده یحیی (ع)،  افزود: ۹ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار پنج هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال  در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

سید عباس دانایی با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی طرح‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر امسال در مقایسه با سال گذشته، بیان کرد: ۱۰۲ طرح در مجموع با اعتباری بیش از هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سمنان افتتاح شد.

فرماندار سمنان ادامه داد: ۱۶ طرح با پیش بینی ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به طرح‌های اقتصادی و عمرانی افتتاحی در سمنان، تصریح کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید چمران، ندامتگاه ۵۰۰ نفری، زیرگذر راه آهن، مجتمع تجاری ایران زمین از جمله طرح‌های عمرانی و نیز واحد تولیدی آرین کنف، اقامتگاه‌های بومی، شرکت‌های دورین ریس و کویر جین از طرح‌های اقتصادی افتتاح شده در این شهرستان است.

دانایی خاطرنشان کرد: ۹ طرح در شرکت آب و فاضلاب شهری ، پنج طرح در شرکت آب و فاضلاب روستایی، ۲ طرح در امور عشایری، یک طرح در اوقاف و امور خیریه، یک طرح در راه آهن، یک طرح در راه و شهرسازی، سه طرح در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، یک طرح در منابع طبیعی و آبخیزداری، ۱۰ طرح در شرکت توزیع نیروی برق، ۲۱ طرح در شهرداری سمنان و ۲ طرح در تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان سمنان افتتاحی شد.

دانایی ابرازداشت: بازسازی چشمه روزیه طرح آبرسانی، آزمایشگاه مرکزی و خوابگاه خیری دانشگاه سمنان، مجموعه مسکونی در شهرک اندیشه و واحد تولید واکسن طیور از جمله طرح‌های کلنگ‌زنی دهه فجر ۹۸ است.

فرماندار سمنان به ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید و اضافه کرد: ۱۹۵ شعبه اخذ رای شامل ۱۳۶ شعبه در شهرستان سمنان، ۲۰ شعبه در شهرستان سرخه و ۳۹ شعبه در شهرستان مهدیشهر پیش بینی شده است.

۷۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های مختلف استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.