حجت‌الاسلام حسنعلی عربی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از ۲۱ نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۰ نفر تایید و هشت نفر رد صلاحیت شدند ضمن این که یک نفر انصراف داد و برای ۲ نفر اعلام نتیجه نشده است.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه  از ۵۴ نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ نفر تایید، ۱۵ نفر رد صلاحیت،  هفت نفر انصراف و ۲ نفر اعلام نتیجه نشده است.

عربی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی از ۵۱ نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۹ نفر تایید و ۲۱ نفر رد صلاحیت شدند و ۱۱ نفر انصراف دادند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه دامغان از ۳۲ نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۰ نفر تایید، ۹ نفر رد صلاحیت، یک نفر انصراف و ۲ نفر اعلام نتیجه نشده است.

وی گفت: این افراد از روز ۲۲ دی تا ساعت ۱۶ پنج‌شنبه ۲۶ دی ۹۸ با حضور در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان مراتب اعتراض خود را به‌صورت کتبی اعلام و این مراتب ثبت و رسید دریافت کردند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان یادآور شد: طبق قانون انتخابات، آخرین مرحله از دریافت شکایات از ۱۲تا ۱۴ بهمن به مدت سه روز آغاز می‌شود و در این مرحله، صرفا داوطلبانی که در هیات مرکزی انتخابات تایید صلاحیت شده اما در شورای نگهبان ردصلاحیت شده اند مجاز به ثبت شکایت هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.