حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر، به تحلیل در خصوص جبهه مقاومت و معامله قرن پرداخت و گفت: معامله قرن، طرحی برای بازسازی استعمار به بهانه طرح صلح خاورمیانه است که دشمن در این طرح به دنبال عادی سازی مشکلات، صلح با اسرائیل غاصب و نشان دادن همراهی اعراب با آن‌ها بود. 
وی اظهار داشت: در این طرح، آمریکا به دنبال کمک به نتانیاهو برای تشدید جدایی کشورهای اسلامی است که با وجود مقاومت در منطقه هرگز موفق نخواهد بود. 
حسینیان به یکی از بندهای این طرح و مشخص شدن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و گفت: این معامله، طرحی شیطانی و حاصل مغزهای الکلی است که اگر فردی عاقل باشد یک مرکز دینی را به نام خود نمی‌داند که پایتخت شدن قدس در این طرح، نشان می‌دهد دشمن حماقت به خرج داده است. 
وی ادامه داد: این طرح بدون شک منجر به قدرتمند شدن بیشتر جبهه مقاومت در منطقه و منزوی شدن دشمنان اسلام خواهد بود.
حسینیان اضافه کرد: طرح معامله قرن 
به دلیل فرافکنی نتانیاهو از مشکلات داخلی اسرائیل و فرار ترامپ از استیضاح بوده است. 
وی کشور لبنان را به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی، همواره در معادلات منطقه و غرب آسیا تاثیرگذار دانست و گفت: امروز، جبهه مقاومت به پرچم‌داری حزب الله در غرب آسیا، الهام بخش شده است و سلسله توطئه های سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان با وجود رهبری همچون سیدحسن نصرالله با هوشیاری و درایت شکست خورده است. 
حسینیان افزود: دشمن باید بداند که ایران، عراق، لبنان، یمن، پرچم‌داران خط مقاومت هستند و تا مقاومت زنده است، هیچ راهی برای آمریکا و اسرائیل در منطقه نخواهد بود. 
امام جمعه دامغان به برگزاری انتخاباتی سالم تاکید کرد و گفت: تبیین قانون و نظارت کار اصلی نمایندگان مجلس است که در کنار آن از نماینده آینده دامغان می‌خواهیم که به فکر بیکاری، واحدهای تولیدی تعطیل، عدم قدرت خرید و رونق بازار، ازدواج جوانان، عدم تحقق بودجه‌های مصوب، مشکلات معیشتی مردم، رونق میراث فرهنگی و صنایع دستی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.