سید عباس دانایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: حوزه انتخابیه سمنان شامل سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه می‌شود که یک نفر نماینده  مردم این سه‌شهرستان در مجلس‌شورای اسلامی می‌شود و در مجموع ۱۹۳ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه پیش‌بینی شده است.

فرماندار با اشاره به فعالیت ۱۳۴ شعبه اخذ رای در سمنان برای انتخابات اسفند امسال، خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۲۴ شعبه ثابت پیش‌بینی شده برای اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان، ۱۱۸ شعبه ثابت شهری و ۶ شعبه ثابت روستایی است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۲ شعبه سیار پیش بینی شده برای اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سمنان هفت شعبه سیار شهری و پنج شعبه سیار روستایی است.

وی خاطرنشان کرد:  از مجموع ۱۱۸ شعبه ثابت  شهری پیش‌بینی شده سمنان برای اخذ رای ۱۴ شعبه در بانک‌ها، ۱۷ شعبه در دستگاه‌های اجرایی ، یک شعبه در پایگاه نظامی، ۳۱ شعبه در مساجد، ۵۵ شعبه در مدرسه‌ها و ۶ شعبه در مراکز آموزش عالی حوزه انتخابیه سمنان خواهد بود.

دانایی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نکته مهمی است که باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به مردم، شناخت و درک احساس موثر مردم از رای خود، شفافیت،صداقت و اطمینان بخشی، پرهیز از سیاه نمایی شرایط کشور زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو است.

فرماندار سمنان گفت: حضور سلایق و گرایش های متنوع با پرهیز از جناح بازی سیاسی، مطبوعات، رسانه و فضای مجازی مولفه‌های مهم در افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

براساس آمار ستاد انتخابات استان سمنان، ۱۵۷ داوطلب برای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۵۳ داوطلب از سوی شورای نگهبان تایید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.