مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: نتایج مرحله‌ استانی هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان استان سمنان و گروه‌های برتر راه یافته به مرحله بعدی این جشنواره توسط هیات داوران این جشنواره اعلام شد.

نبی‌اله خدابخشی افزود: این جشنواره پس از چند سال، دوره هجدهم خود را  با اجرای هفت اثر و  معرفی سه اثر برگزیده و یک اثر شایسته‌ تقدیر به پایان رساند.

وی اظهار داشت: این جشنواره به صورت صحنه ای و عروسکی  در راستای شعار جشنواره مبنی بر «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» سوم بهمن ماه ۹۸ در تالار بهمن شاهرود برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزیدگان مرحله‌ استانی هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون سمنان بر اساس رأی هیات داوران متشکل از محمد اسکندرزاده، محمد عرب‌اسدی و مجید عبدوس معرفی شدند.  

وی خاطر  نشان کرد : نمایش‌ «من می‌توانم» به کارگردانی ثمانه رحیمی از  مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی، نمایش «یکی کم است» به کارگردانی صدیقه حسینی‌نژاد از  مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود و نمایش «لوطیان مرد رند» به کارگردانی مریم کاشانی‌فرد از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، در این جشنواره برگزیده شدند که پس از بازبینی این آثار در تهران به مرحله کشوری این دوره از جشنواره راه می یابند.

وی ادامه داد : نمایش «جادوی دست‌ها» به کارگردانی فاطمه‌سادات امیرفخریان نیز  از  مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان تقدیر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه کرد:بخش های  بازیگری، پوستر و بروشور، طرح و ایده، طراحی صحنه، طراحی لباس، طراحی و ساخت عروسک، عروسک گردانی، کارگردانی، موسیقی  و نمایشنامه نویسی نیز  در این جشنواره توسط هیات داوران مورد تقدیر قرار گرفتند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.