سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: گردنه آهوان در محور سمنان- دامغان، گردنه خوش ییلاق در محور شاهرود- آزاد شهر و محور شهمیرزاد- کیاسر به دلیل بارش برف لغزنده است.

وی ادامه داد: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان برقرار است، ولی به دلیل لغزنده بودن جاده و برای جلوگیری از رخداد حوادث، شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: تردد در محور شهمیرزاد- کیاسر به دلیل بارش برف فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: شب گذشته تصادف منجر به فوت یا خسارت سنگین در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ نداده است.

رییس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه برای عبور از محورهای استان به ویژه نقاط کوهستانی زنجیرچرخ، لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: تصادف یک دستگاه تریلی با سه خودرو سواری در کیلومتر ۴۰ محور سمنان- دامغان در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه چهارشنبه دوم بهمن ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

رییس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: یک دستگاه تریلی پس از برخورد مرگ‌آفرین با سه دستگاه خودروی مزدا، پژو و سمند واژگون شد و علت این حادثه توسط کارشناسان امر دست بررسی است.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار کیلومتر راه روستایی دارد.

بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، با ورود سامانه بارشی فعال به استان سمنان از اواخر وقت دیروز دوم بهمن، بارش باران و برف، کاهش دمای هوا آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.