سعید خجسته فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: فیلم های کوتاه تولیده شده توسط فیلمسازان انجمن سینمای جوانان استان سمنان به سفارش شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال جاری تهیه شده است به پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، همزمان با دهه فجر در سینماهای استان سمنان اکران می شود.  

وی افزود : «اتوبوس آخر» و «بودن یا نبودن» به نویسندگی یگانه الله‌بخش و کارگردانی میثاق کریمی، «مصائب رفیع» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قزوینی نژاد و «دیوارها نمی شنیدند» به نویسندگی یگانه الله‌بخش و کارگردانی علیرضا قزوینی نژاد، چهار فیلم کوتاه  منتخب برای نمایش به مناسبت دهه فجر در سینماهای استان سمنان است.

وی اضافه کرد: تولید این آثار با همکاری بیش از ۲۰ نفر اعضای انجمن سینمای جوانان استان سمنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم تهیه شده است، از محمود برون به عنوان تصویربردار و نوریه رحمت‌اللهی به عنوان مدیر تولید از عوامل تولید این فیلم ها نام برد.

وی ادامه داد:  موضوع فیلم ها با محوریت  آسیب های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی با نگاهی خلاقانه ساخته شد و طبق برنامه قرار است همزمان با دهه فجر در سینماهای استان سمنان اکران شود.

وی با اشاره به  برنامه های این انجمن در دهه فجر امسال، اظهار داشت: نمایشگاه عکس با موضوع «رونق تولید، مشاغل سخت»، نمایشگاه عکس «سینما چشم»، اکران فیلم های تولیدی انجمن سینمای جوانان سمنان، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه عکس مهدی مردانی از برنامه های پیش روی انجمن است.

خجسته فر تصریح کرد: آخرین برنامه کارگاهی این انجمن سفر ۱۰  تن از عکاسان عضو انجمن سینمای جوانان استان سمنان در هفته گذشته بود که طی یک برنامه چندروزه به ثبت زحمات کارگران واحدهای تولیدی به ویژه معادن در سطح استان سمنان پرداختند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.