علیرضا سهرابیان عصر چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی و اسکی روی آب استان سمنان در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران تیم ملی قایقرانی جزو کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند.

وی با اشاره به تمرینات ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک، تصریح کرد: آنان با هدف کسب آمادگی هر چه بیشتر به منظور حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته‌های مختلف تمرین می‌کنند.

وی با اطمینان از کسب نتیجه مطلوب ادامه داد: پسران و دختران قایقران تیم ملی تا به امروز تلاش‌های فراوانی برای کسب سهمیه المپیک از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: قایقرانان دختر و پسر تیم ملی ایران جزو افرادی هستند که در رژه المپیک حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون قایقرانی افزود: طبق آخرین آمار اعلامی، ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های قایقرانی فعالیت دارند که در ماه آینده آمار دقیق تری ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: شرکت ورزشکاران قایقرانی سمنان در رقابت‌های کشوری سبب جهش جایگاه این استان در بین استان‌های کشور می‌شود.

رییس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: هیات استان سمنان در جذب ورزشکاران در این رشته ورزشی و نیز آماده‌سازی مکان‌های مناسب برای فعالیت ورزشکاران اقدام‌های لازم را انجام دهد.

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی و اسکی روی آب استان سمنان با نامزدی یک نفر برگزار شد و در نتیجه علی‌اصغر کاظمی با کسب ۱۰ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.