سید عباس دانایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: اگر عنوان داوطلب در نشست‌ها قید شود بدون شک تخلف انتخاباتی محسوب شده و با متخلف برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: حضور داوطلبان در فضای مجازی و شرکت در بحث و گفت و گوها بدون اشاره به داوطلب بودن خود برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ منعی ندارد.

وی بیان کرد: تمهیدات امنیتی و زیرساختی برای برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز استان و شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه با همکاری مسوولان فراهم شده است.

دانایی یادآور شد: در دوره‌های گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه برای تدارک برگزاری انتخابات نقش داشتند.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار سمنان همواره در دوره‌های مختلف انتخاباتی با حضور پرشور خود حماسه خلق کردند و امسال نیز با حضور پررنگ خود مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

وی تصریح کرد: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۵ هزار و ۶۵۶ نفر در انتخابات در سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
فرماندار سمنان گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۹۳شعبه اخذ رای در سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبه اخذ رای،  ۱۳۴ شعبه در شهرستان سمنان، ۳۹ شعبه در شهرستان مهدیشهر و ۲۰ شعبه در شهرستان سرخه در نظر گرفته شده است.

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۱۰۹ نفر نامزد شده بودند که از این تعداد ۵۳ درصد رد صلاحیت، سه درصد منصرف و ۴۴ درصد تأیید صلاحیت شدند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.