راضیه شهاب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان جذب اعتبار لازم برای احداث جاده سلامت شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون الحاق مؤدی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در دستور کار خود قرار داد و تخصیص اعتبار باید از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صورت گیرد.

وی با بیان اینکه احداث جاده سلامت شهمیرزاد همراه با مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری طراحی شده است،ادامه داد: احداث جاده سلامت شهمیرزاد در رونق گردشگری موثر است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: گرمسار یکی دیگر از شهرهای استان سمنان است که احداث جاده سلامت در این شهر پیگیری می‌شود.

وی  تصریح کرد: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان پیگیری برای فعال سازی هیات‌های عالی سرمایه گذاری در شهرداری‌ها را برای جذب سرمایه گذار و تامین منابع مالی و درآمدی پایدار به منظور افزایش مشارکت و کیفیت بخشی به طرح‌ها، در اولویت کاری قرار داده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها با همت مضاعف توانستند نزدیک به ۲ هزار میلیارد ریال  از بخش خصوصی جذب کنند.

شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیهشر در ۲۴ کیلومتری شمال سمنان واقع شده و جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.