سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی  عصر جمعه در همایش جهادگران مساله محور استان سمنان در سالن آمفی تئاتر  فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اشاره به تلاش گروههای جهادی این استان افزود: هدف از خدمت رسانی جهادی علاوه بر خدمت رسانی، خودسازی در افراد است که امری عبادی به حساب می آید.

وی ادامه داد: از نگاه معنوی تلاشی که با  سختی همراه است پاداش ارزشمندتری دارد این در حالیست که سیستم فکری کشورهای غربی بر اساس نظام سرمایه داری است و خدمت رسانی در آن کشورها فقط در الفاظ و شعار  بیان می شود.   

وی افزود: مقام معظم رهبری جایگاه  معنویت دوران دفاع مقدس که از جنس جهادی بودن است  را به شکل ویژه تری مورد اشاره قرار می دهند زیرا می توان از معنویت برداشت های متفاوتی را متصور شد که معنویت در فعالیت های جهادی  همان ایفای نقش در  جامعه است.

دامغانی ادامه داد: پایه تفکر بسیجی احساس مسوولیت به خود، اجتماع و اطرافیان است و به اندازه ای که در جامعه محروم و نیازمند به خدمت رسانی وجود دارد باید به همان مقدار  نیز خدمت‌رسانی کرد و این مساله از وظایف تمام افراد جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اغتشاش‌های آبان ماه امسال گفت: دشمن در سال‌های پس از انقلاب همیشه به دنبال تهدید و آسیب به کشور بوده است اما در راهبرد و تاکتیک شکست خورده  و حتی راهبرد ایجاد گروه داعش نیز نتوانست آنها را به نتیجه برساند.

 وی تاکید کرد: راهبرد دشمن جدایی جوانان از نظام است که توسط رسانه هایش مورد هجوم قرار می گیرند اما جوانان ما به ویژه جوانان گروه های جهادی از این هجمه سنگین تبلیغات دشمن به سلامت بیرون آمدند.

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: اقدامهای جهادی توسط جوانان و گروه های جهادی در استان سمنان به بلوغ رسیده است و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی نتیجه آن خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.