به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این بازدید جناب آقای شقاقی مدیر عامل محترم شرکت شیرین نوین ضمن خیرمقدم اطلاعاتی را در زمینه فعالیت شرکت ارائه داد .

آقای شقاقی توضیح داد : شرکت شیرین نوین اولین واحد تولیدی خود را در سال ۱۳۸۳ با یک خط تولید و ظرفیت سالانه ۱۲۵ تن  انواع کیک راه اندازی کرد  و در مدت کمی شرکت توانست با بیش از ۳۴۰ هزارتن تولید و اشتغال زایی بیش از ۵ هزار نفر فعالیت خود را ادامه دهد که این گروه تولیدی در نوع خود کم نظیر و یا حتی بی نظیر است زیرا این مجموعه بدون داشتن هر گونه شریک و سرمایه گذار و عدم اخذ تسهیلات بانکی به این موفقیت دست یافته است .

مدیر عامل شرکت شیرین نوین اظهار داشت فاز چهارم شرکت که اولین کارخانه رباتیک ایران می باشد توان تولید انواع شکلات ، بیسکوئیت ، ویفر ، کوکی ، کیک ، محصولات غذایی و غیره را دارد و یکی از بزرگترین کارخانه های شیرینی و شکلات کشور می باشد که در شهریور سال ۹۸ افتتاح شد.

لازم بذکر است که شرکت شیرین نوین محصولات خود را به صورت تمام اتوماتیک تولید می نماید و تحریم های ناعادلانه، عدم ثبات ارز و عدم دسترسی آسان به مواد اولیه از مشکلات شرکت می باشد .

در ادامه بمنظور آشنایی از روند تولیدمدیر کل گمرک استان و هیئت همراه به همراه مدیر عامل شرکت شیرین نوین از قسمت های مختلف کارخانه بازدید بعمل آوردند .

در پایان علی سعدالدین ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای مدیریت محترم شرکت گفت : یکی از اولویت های کاری مدیر و مسئولین گمرک استان دیدار و بازدید از شرکتها می باشد تا با شنیدن مشکلات احتمالی در مسیر صادرات و تولید و ... در جهت رفع آنها قدم بردارد 

سعدالدین تصریح کرد : با توجه به تحریمهای ضالمانه بر علیه ایران و مشکلات اقتصادی و ارزی در کشور بسیار خرسندیم که شرکتهایی چون شرکت شیرین نوین همچنان مقتدرانه در صحنه حضور دارند و به تولید کشور کمک می کنند و جای مباهات دارد که این شرکت با ایجاد مجتمع های جدید دیگر در صنایع غذایی  و غیره  در جهت اشتغالزایی جوانان این سرزمین قدم بر می دارد و گمرک استان نیز یکی از مهمترین اهداف کاری خود را خدمت و حمایت از تولید کنندگان گرانقدر و فعالین اقتصادی می داند وتمام تلاش خود را برای کمک به واحد های تولیدی انجام می دهد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1318250
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.