غلامرضا پارسا عصر چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: چهار هزار تیرانداز سازمان یافته در دو بخش بانوان و آقایان در این رشته ورزشی فعالیت دارند که نسبت به جمعیت کشور آمار کمی است.

وی با بیان اینکه تیراندازی با کمان رشته‌ای پرهزینه محسوب می‌شود، تصریح کرد: امید می‌رود با اتخاذ تدابیری جامعه آماری ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور افزایش یابد.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: یک مرحله دیگر فرصت برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در این رشته ورزشی وجود دارد و تمام اقدامات این فدراسیون تحقق این مساله است‌.

وی به کسب سهمیه المپیک توسط میلاد وزیری در رقابت‌های قهرمانی آسیا تایلند اشاره و خاطر نشان کرد: اردوهای آماده‌سازی وزیری برای حضور موفق در المپیک توکیو آغاز شده است.

پارسا با بیان اینکه جانبازان و معلولان تیراندازی با کمان در کسب سهمیه‌های المپیک ۲۰۲۰ موفق ظاهر شدند، اضافه کرد: تمرینات این ورزشکاران نیز برای درخشش در المپیک آغاز شد.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، اردوهای ورزشکاران این رشته ورزشی به صورت متمرکز در داخل این فدراسیون و در سایت آزادی تهران برگزار می‌شود.

پارسا با بیان اینکه فدراسیون تیراندازی با کمان با هدف توسعه این رشته ورزشی در استان‌ها از هیات‌های ورزشی حمایت می‌کند، گفت: سال گذشته طی دو مرحله تجهیزاتی مانند کمان و فوم برای هر هیات استانی تامین شد.

مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان سمنان عصر چهارشنبه با حضور نایب رییس فدراسیون این رشته ورزشی، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و مهدی داوودی توانست با کسب ۹ رای از ۱۳ رای اخذ شده، رییس این هیات ورزشی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.