سیدعباس دانایی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری افزود: یک ماهه گذشته در مرکز استان یک میلیون و ۶۱۵ هزار لیتر توزیع بنزین کاهش یافت.
وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت به بهانه اصلاح قیمت بنزین، تصریح کرد: ۲ تیم بازرسی صبح و بعدظهر به طور مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از تخلف صنفی نظارت می‌کنند.
دانایی، فقدان درج قیمت، گرانفروشی و فقدان ارائه فاکتور را مهمترین تخلف‌های واحدهای صنفی در بازرسی های اخیر عنوان کرد و افزود: ایجاد فرهنگ و روحیه مطالبه گری در بین جامعه در زمان برخورد با واحدهای صنفی از نکات حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با تاکید بر تسریع در ایجاد بازارچه های دائمی میوه در شهرستان سمنان بیان داشت: ایجاد فضای رقابت و ساماندهی قیمت و کیفیت میوه از مزایای ایجاد بازارچه عرضه مستقیم است.
وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط اهتمام ویژه برای تسریع در ساخت بازارچه‌های دائمی میوه و تره و بار در سمنان داشته‌باشند.
فرماندار سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام در شهر سمنان خبر داد و افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۱۰۰ غرفه از ۲۴ تا ۲۹ آذر ۹۸  در محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان برگزار می‌شود.
براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از روز بیست و چهارم آبان ۹۸،  قیمت بنزین معمولی سهمیه ای هر لیتر ۱۵ هزار ریال، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای هر لیتر ۳۰ هزار ریال و بنزین سوپر هر لیتر ۳۵ هزار ریال محاسبه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.