معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان عصر دوشنبه در نشست تنظیم بازار استان اظهار داشت: رصد دوره ای بازار اقلام ضروری از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط و دستگاه‌های نظارتی تاثیر بسزایی در کنترل قیمت ها و افزایش رضایتمندی مردم دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت تامین به موقع مرغ مورد نیاز هرمزگان جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان با برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد و جهاد کشاورزی بر این روند نظارت نماید تا خللی در بازار این محصول ایجاد نگردد.

حیدری خاطرنشان کرد: خروج مرغ زنده از استان با اقداماتی که صورت پذیرفت با همراهی فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به خوبی مدیریت گردید و در این زمینه اولویت تامین بازار استان است.

وی بیان داشت: بازار محصول ماهی در هرمزگان با توجه به آنکه در سبد غذایی بسیاری از خانواده هاست از نظر قیمت نیازمند مدیریت است تا این محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان نهایی برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: بازار محصول ماهی نیازمند افزایش نظارت می باشد و ضروری است شیلات به همراه فرمانداران و تعزیرات بازار این محصول را ساماندهی و واسطه‌ها را با اتخاذ تصمیمات مناسب از بازار این محصول حذف کنند.

حیدری تصریح کرد: جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات هرمزگان به دلیل کاهش صید و عرضه ماهی در فصل های پائیز و زمستان، از هم اکنون برای مدیریت بازار این محصول برنامه ریزی نمایند تا از بروز هرگونه کمبودی جلوگیری به عمل آید.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.