سردار علی استادحسینی سه‌شنبه در تجمع تجدید میثاق بسیجیان شاهرود با رهبری افزود: بسیج پرچمی است که امام(ره) راحل آن را بلند کرد تا زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: رهبری در جریانات اخیر مانند گذشته با هدایت، تدبیر حکیمانه، موضع گیری سریع و قاطعی داشته  و طراحان این توطئه بزرگ را ناکام و مایوس کرده، راه و تکلیف را برای نیروهای انقلاب شفاف و روشن نمود.

استاد حسینی با تاکید بر اینکه بیانات رهبری، صف مردم معترض را از اغتشاشگران جدا کرد، تصریح کرد: رهبری با بیانات خود مسئولان را به خدمت رسانی به مردم و وفای به تعهدات مکلف کرد.

معاون عملیات بازرسی سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردم با وجود سختی ها و مشکلات اقتصادی و ضعف برخی مدیران در برابر فتنه گری دشمنان با بصیرت و فرمانبرداری از رهبری یکی از توطئه های استکبار را خنثی کردند.

به گفته وی، در جریان افزایش قیمت بنزین، دشمنان خواستند فتنه بزرگتر از گذشته ایجاد کرده و مردم را در مقابل نظام قرار دهندکه این توطئه با بصیرت مردم نقش برآب شد.

استاد حسینی با بیان اینکه اگر بسیج نبود امروز چیزی از انقلاب نمی ماند، ابراز داشت:  برای فتنه اخیر دشمنان بیش از سه سال برنامه ریزی کرده بودند تا پایه های نظام را سست کنند اما بسیجیان پای رهبری ایستاده و فتنه های آنان را خنثی نمودند.

وی با بیان اینکه جبهه حق همیشه دشمن دارد، ادامه داد: امروز روز مقاومت بوده و زمان تسلیم و سازش نیست ، باید راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم  تا انقلاب را به صاحب اصلی اش تحویل نماییم .

معاون عملیات بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ارزش های انقلابی و ملی یک کام عقب نشینی نخواهیم کرد و از تهدیدات دشمنان هراسی نداریم.

استاد حسینی تاکید کرد: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند و این مذاکره جز زیان مادی و معنوی چیزی دربر ندارد.

در این آیین بسیجیان شاهرود با شعارهایی"ای رهبرآزاده آماده ایم،آماده" ، "این همه لشکرآمده به عشق رهبرآمده"،"لبیک یا حسین(ع)" ، "مرگ برآمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"و قرائت شعرهای حماسی با رهبری تجدید میثاق کردند.

رژه یگان های موتوری و اهدای 40 سری جهیزیه به خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.