حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز دوشنبه در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان افزود: ۵۰۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که نیمی از ناشران توسط موسسه نمایشگاهی برای حضور در این نمایشگاه معرفی خواهند شد و غرفه فروشگاهی خود را در این نمایشگاه برپا خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری بسیار مطلوب نمایشگاه کتاب استان سمنان در سال گذشته افزود: اعلام آمادگی ۵۰۰ ناشر، بیانگر استقبال ناشران کشوری از نمایشگاه کتاب استان سمنان است و باید شاخص ها و شیوه برگزاری این نمایشگاه در حد و اندازه سومین استان با سواد کشور باشد.

فضیلت برگزاری نمایشگاه کتاب با شاخص های مطلوب را آبرویی برای کل استان دانست و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب جریان فرهنگی است که یک هفته استان سمنان را تحت تاثیر قرار می دهد و مردم این استان در نمایشگاهی که سال گذشته در شاهرود برگزار شد استقبال خوبی داشتند و  در نتیجه انتظار از این نمایشگاه بیشتر خواهد بود.   

فضیلت همچنین خواستار مشارکت دستگاه‌های مختلف استان در برگزاری این نمایشگاه شد و افزود: ستاد برگزاری نمایشگاه که ریاست آن بر عهده استاندار است و دستگاه‌های مختلف در آن عضویت دارند باید مشارکت فعال در برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ابراز داشت: این نمایشگاه در روزهای ۲۷ آذر تا دوم دی امسال در سالن غدیر سمنان با برنامه های جنبی فرهنگی هنری برگزار خواهد شد و با توجه به افزایش هزینه ها خواستار جلب کمک و همراهی دستگاههای مختلف در این خصوص هستیم.

سیما رجبی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در دو نوبت صبح و عصر برپا خواهد بود گفت: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه حداقل با ۳۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.  

سال گذشته در شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان بیش از هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کتاب در شاهرود به فروش رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.