سید عباس صالحی روز پنجشنبه در بدو ورود به سمنان در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) در گفت و گو با ایرنا افزود: استان سمنان با وجود جمعیت اندک، ظرفیت‌های فرهنگی و هنری قابل توجهی دارد که با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه این بخش تلاش می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: استان سمنان خاستگاه تمدن و فرهنگ اسلامی و ایرانی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به این ظرفیت‌ها آگاهی دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر استان سمنان دغدغه دارد و با تلاش مسئولان استانی و نگاه ویژه دولت این مشکلات برطرف می شود.
صالحی گفت: ظرفیت‌های استان سمنان در بخش‌های مختلف بی‌نظیر و ممتاز است و حضورم در این استان برای شرکت در چند رویداد مناسبتی که نشان از تمدن ایرانی- اسلامی سمنان است،‌ خواهد بود.
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در سفری یک روزه به منظور شرکت در چند برنامه فرهنگی به استان سمنان سفر کرده است.
دیدار و گفت و گو با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه، حضور در شهرستان مهدیشهر و شرکت در جشنواره منطقه ای فرهنگی و گردشگری ایل سنگسر و حضور در اختتامیه جشنواره تئاتر استان سمنان و دیدار با تعدادی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ استان در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.