محمد دستورانی چهارشنبه در آیین معرفی رئیس جدید آموزش وپرورش بیارجمند با بیان این که شرایط استان سمنان در شاخص های زیادی از میانگین کشوری بهتر است، ادامه داد : کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی اولویت وزارت آموزش وپرورش و یکی از مطالبه‌های خانواده‌هاست .

وی با بیان اینکه علم و فناوری باید درجامعه شتاب بیشتری یابد تصریح کرد : اختلال در راستای توسعه فناوری و تعلیم و تربیت قابل قبول نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: کمبود نیروی انسانی، اعتبارات ، فضای آموزشی ایمن و کمبود تجهیزات مهمترین چالش های آموزش وپرورش است .

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت افزود : تعلیم و تربیت اصولی دیکتاتوری ها و نظام های طاغوتی را از هم می پاشد و منشاء هم‌افزایی و رشد است .

دستورانی تربیت نیرو را نیز از اولویت های مهم آموزش و پرورش دانست و گفت : پرورش نیروهای انسانی کارآمد در گستره آموزش و پرورش ضرورت دارد .

وی معلمان را سرمایه های اصلی آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: امور تعلیم و تربیت دانش آموزان با حضور معلمان نجیب و شریف با تمامی کمبودها انجام می شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت : نیروهای جوان ، معلمان ، پدران و مادران در چرخه آموزش و پرورش به حضور در دوره های توانمندسازی دارند، این کار گامی موثر در راستای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش خواهدبود.

وی افزود : در استان سمنان ۲ مدرسه با یک دانش آموز و ۱۲۰ مدرسه کمتر از ۵۰ دانش آموز دایر و مشغول تحصیل هستند .

در این آئین از زحمات ۶۰ ماهه علیرضا احمدی تجلیل و سید مهدی حسینی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش بخش بیارجمند معرفی شد.

شهربیارجمند که مرکز این بخش است در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شاهرود قرار دارد و تا مرکز استان، ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

این بخش  در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار داشته و شناساندن ظرفیت‌های آن برای ایجاد رونق اقتصادی منطقه ضرورت دارد .

بخش بیارجمند از غرب به رشته‌کوه‌های سوخته‌کوه و کی‌کی و از شمال به جاده آسفالته تهران-مشهد و شهرستان میامی و از جنوب به کویر مرکزی ایران و از شرق به شهرستانهای طبس ، بردسکن و سبزوار استان خراسان رضوی محدود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.