سعید رجبی رئیس هیات تنیس روی میز شاهرود در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: در این دوره از مسابقات  ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور شرکت دارند که در ۲ بخش انفرادی و گروهی با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات تیمی امروز انجام می شود، افزود: ۲ تیم کات (کارکیا) و سیمان شاهرود هم به نمایندگی از استان سمنان در این مسابقات حضور دارند.

رجبی تعداد بازیکنان و مربیان را 100 تن اعلام کرد و ابراز داشت: ۸ داور از شاهرود این مسابقات را قضاوت می کنند.

رئیس هیات تنیس روی میز شاهرود با بیان اینکه تیم ها روز گذشته وارد شاهرود شدند، افزود: قرعه کشی این مسابقات با حضور مسئولان تیم ها و معاون فنی و ورزشی فدراسیون کارگری برگزار شد.

مجید احتشام زاده رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران کشور هم به ایرنا گفت: قهرمانانی که در تیرماه امسال در کشور اسپانیا مقام کسب کردند ،در این دوره از مسابقات حضور دارند.

احتشام زاده با تقدیر از میزبانی شهرستان شاهرود ، افزود: برگزیدگان برتر این مسابقات به عضویت تیم ملی کارگری در آمده و خرداد سال آینده به مسابقات جهانی یونان اعزام خواهند شد.  

مجید احتشام زاده از قهرمانان تنیس روی میز آسیا، معاون فنی و ورزشی فدراسیون ورزش کارگری، رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران کشور و عضو کمیته پیشکسوتان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا است.

در مسابقات تنیس روی میز کارگران کشور که  شهریور سال گذشته انجام شد استان های اصفهان، خراسان و مرکزی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 شهرستان شاهرود دارای ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.