حجت الاسلام علی شکری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته فرهنگی و آموزشی برگزاری آیین اربعین برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است و طرح‌های معنوی و ارزشی قابل توجهی برای زائران در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: کمیته‌های ۱۴ گانه پیاده‌روی اربعین حسینی در استان سمنان فعال است و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این آیین معنوی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: در بخش فرهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین ترویج ارزش‌های معنوی و اهمیت پیاده‌روی اربعین برای اقشار مردم به ویژه مداحان، روحانیان و قاریان قرآن یادآوری می شود.

شکری اضافه کرد: همچنین تهیه نرم افزارهایی با عنوان مسیریاب، کتاب‌های صوتی و مکتوب به منظور برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی در بین زائران توزیع می شود.

وی تصریح کرد: روحانیان و کمیته‌های فرهنگی اربعین حسینی در روزهای آینده برای بهره‌مندی معنوی از استان سمنان به کربلا اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: حضور منسجم آحاد جامعه در این آیین فرهنگی، عبادی و مذهبی نشان از ارادات خالصانه مردم سمنان به امام حسین و ائمه اطهار(ع) است.

تاکنون ۱۷ هزار نفر از مردم استان سمنان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.