مجتبی جانعلی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان افزود: هیات های ورزشی بحث استعدادیابی را جدی بگیرند و برای دست یابی به موفقیت در سال آینده از اکنون، برنامه ریزی مدون داشته باشند.

وی بیان کرد: مدال های کسب شده در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی امسال برازنده استان سمنان نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: هیات های ورزشی با سرمایه گذاری هدفمند بر روی ورزشکاران می توانستند در این رقابت ها برای استان سمنان افتخار آفرینی کنند.

وی، برگزاری رقابت های درون استانی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رقابت هایی در پیشرفت فنی ورزشکاران و در نتیجه آینده ورزشی درخشان تاثیر گذار اشت.

جانعلی با اشاره به پیگیری برای اتمام طرح های نیمه تمام ورزش زورخانه ای، اضافه کرد: با اتمام احداث زورخانه های سمنان، ۲۱ زورخانه در استان فعالیت خواهند داشت که نسبت به جمعیت آمار خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: ترویج فرهنگ ورزش و سوق دهی خانواده ها به سمت ورزش زورخانه ای با برپایی همایش ها و تبلیغات میدانی در شهرها و روستاها میسر است.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی استان سمنان امروز سه‌شنبه با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های زوخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور برگزار شد، سید حسن سبزواری و حسنعلی حسین‌پور ۲ نامزد ریاست هیات بودند که حسین پور پیش از برگزاری این انتخابات انصراف خود را اعلام کرد و در نتیجه سبزواری با کسب ۱۶ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.