ابوالفضل حسن بیکی شامگاه شنبه در همایش رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دامغان در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر افزود: ایران باید به سلاح موشکی روز دنیا مسلح شود چرا که امروز جهان به سمت پیشرفت های نظامی در حرکت است. 
وی ادامه داد: دنیا شاهد بود که آمریکا پس از ساقط شدن پهپاد خود در ایران، به قدرت موشکی و نظامی ایران اعتراف کرد و به خوبی با قدرت ایران روبرو شد.
حسن بیکی اضافه کرد: امروز قدرت مقاومت به جایی رسیده است که بسیاری از کشورهای منطقه به دنبال ورود به این جبهه هستند.
وی به دلایل اصلی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی اشاره و خاطر نشان کرد: مقاومت، ایستادگی، صبر و مجاهدت مردم ایران از عوامل اصلی پیروزی نیروهای انقلابی در جنگ تحمیلی بود.
حسن بیکی افزود: خاطرات جنگ تحمیلی باید برای نسل جوان به خوبی بازگو شود تا آن ها بتوانند به خوبی با دستاوردهای جنگ تحمیلی و ایستادگی ملت ایران آشنا شوند.
وی ادامه داد: ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، همچنان از نیروهای وفادار به نظام هستند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و وحدت مردم و مسئولان، می‌تواند کشور را به جایگاه‌های رفیع بین‌المللی برساند.
همایش رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دامغان با حضور برادر شهید حسن طهرانی مقدم، مسئولان شهرستان و رزمندگان دامغان، در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد. 
در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
شهرستان دامغان ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه کرده است.
در حال حاضر ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج در شهرستان فعالیت دارند.
۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.