مجتبی نورمحمدی روز شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: مفاهیم و حفظ قرآن کریم، معارف و اهل بیت(ع) و آموزش الکترونیکی از جمله گروه‌های هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت است.

وی، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسه ها و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی، به روزرسانی و تشکیل بانک جامع قرآن و رشته‌های مختلف و نیز راهبری آموزش قرآن و عترت در آموزشگاه‌ها و موسسه های قرآنی را از اهداف برگزار آزمون سراسری قرآن و عترت عنوان کرد.

نورمحمدی، زمان برگزاری آزمون کتبی رشته‌های الکترونیکی را روزهای ۲۵ و ۲۶ دی‌ و آزمون کتبی سراسری را سوم بهمن ۹۸ بیان و عنوان کرد: شرکت در این آزمون برای همه و بدون محدودیت سنی آزاد است.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در آزمون امسال تنها در یک رشته و در چهار گروه می‌توانند شرکت کنند، گفت: آزمون به صورت الکترونیکی و کتبی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که در آزمون سال قبل قبول شده‌اند نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند ، گفت: منابع آزمون به جز رشته تفسیر سوره بقره که تفسیر نمونه است، در بقیه رشته‌ها متون و ترجمه‌های متداول قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است.

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، زمان آغاز ثبت نام در هجدهمین آزمون قرآن و عترت را دوازدهم آبان بیان کرد.

متقاضان می‌توانند با پرداخت ۷۰ هزار ریال و مراجعه به سامانه www.quranedu.ir تا دوازدهم آذر ثبت نام کنند.

۷۳۵۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.