مسعود میرشریفی روز سه شنبه با بیان اینکه طرح اصلاحات ترافیکی معابر از مصوبات اصلی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان سمنان به شمار می‌رود، افزود: از ابتدای سال ۹۸ به ویژه ماه‌های پایانی فصل تابستان در خصوص فعالیت‌ مرتبط با حوزه دانش‌آموزی با تایید و تصویب در شورای ترافیک این شهرستان و همکاری پلیس راهور اصلاحات ترافیکی معابر انجام شد.

وی، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم افقی ترافیکی در مقابل مدارس، نصب سرعت‌گیر، ایجاد گذر عابر پیاده و خط کشی جلوی مدارس، خط‌کشی ممتد و منقطع برخی معابر و اصلاحات هندسی مرتبط با تردد ایمن دانش‌آموزان، از جمله اصلاحات ترافیکی معابر منتهی به مدارس سمنان قبل از آغاز سال تحصیلی بود.

وی، همچنین از نصب بنرهایی به منظور فرهنگ‌سازی ترافیکی برای دانش‌آموزان و شهروندان با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان خبر داد.

میرشریفی خاطر نشان کرد: اصلاح دوربرگردان بلوار شهید اخلاقی توسط سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان که به منظور تسریع و سهولت در رفت و آمد شهروندان، والدین و دانش‌آموزان و صرفه‌جویی در وقت انجام شد، نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهر دارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان ابراز امیدواری کرد که با انجام و استمرار این فعالیت‌ها و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری سمنان و مصوبات کارشناسانه شورای ترافیک شهرستان سمنان، کاهش ترافیک و تصادف های شهری را شاهد باشیم.

شهرستان سمنان دارای ۱۱ هزار و ۱۷ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.