امیر رهنما شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات  روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور به میزبانی سالن دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم (ص) دامغان برگزار شد که در پایان رقابت ها، پس از دامغان  تیم های مهدیشهر، گرمسار و سمنان با کسب  ۱۷۱، ۱۴۹ و ۱۳۳ امتیاز دوم تا چهارم شدند.
وی اضافه کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم این رقابت ها، امیرعلی جلالی از دامغان، احمدرضا خلیلی از سمنان و مراد دشتبانی از مهدیشهر به ترتیب اول تا سوم شدند. 
رهنما اظهار داشت: در وزن ۶۱کیلوگرم این مسابقات، محمد سراج از سمنان ، سیدمحمد محمودی از دامغان و علی بوربور از گرمسار جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 
وی خاطر نشان کرد: در وزن ۶۵ کیلوگرم  پیام بذری از سمنان امین قائمی از شاهرود و حسین عباسی از دامغان به ترتیب حائز عناوین برتر شدند. 
رهنما گفت : در وزن ۷۰کیلوگرم هم قاسم عبدی از سرخه و سیدمجتبی حیدریه از مهدیشهر اول و دوم شدند و رضا زندی و محمد نبی زاده به صورت مشترک سوم عنوان سوم را به خود اختصاص دادند. 
 وی در باره نتایج وزن ۷۵ کیلوگرم هم گفت:  علی بهارستانی، امید سراوان و محمدرضا کوچکی اول تا سوم ،ودر وزن ۸۶کیلوگرم  سید سعید عبادی، مسعود باقری پور و عرفان طاهر نژاد عناوین برتر را بدست آوردند. 
رهنما اضافه کرد: منوچهر خالقی، مجید گرزالدین و حسین سالاروند در وزن ۹۲ کیلوگرم این رقابت ها اول تا سوم شدند و در وزن ۹۷ کیلوگرم هم سعید علایی،  ابوالفضل کلانژاد و سیاوش جهان آرا مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 
وی اضافه کرد: یاسر نوروزی، مظفر فتحعلیان و حمیدرضا مغانی برندگان وزن ۱۲۵کیلوگرم شدند. 
به گفته رهنما، این رقابت ها با شرکت ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با حضور ۹ تیم از شهرهای مختلف استان برگزار شد.
وی افزود: این رقابت ها در ۲ تشک مجزا با حضور ۱۲ داور در سالن دانشگاه رسول اکرم (ص) برگزار شد. 
رئیس هیات کشتی استان سمنان گفت: نفرات برتر هر وزن،  به مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی می شوند. 

۹۸۵۶/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.