همزمان با سفر روز پنجشنبه سعید نمکی به استان سمنان ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

عملیات ساخت خوابگاه دانشجویی شهرستان آرادان در زیربنای ۲ هزار متر مربع و اعتبار عملیاتی ۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است. اعتبار تجهیز این خوابگاه دانشجویی هشت میلیارد ریال درنظر گرفته شده و مجموع کل اعتبارات خوابگاه ۵۸ میلیارد ریال اعتبار است.

خوابگاه دانشجویی شهرستان آرادان طبق پیش بینی‌ها تا سال ۹۹ بهره‌برداری می رسد.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان آرادان حضور داشتند.

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان از ۱۱۰ به ۱۶۰ تخت خواب، بهره برداری از اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنای ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال و بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنای ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز برنامهریزی شده است.

شهرستان آرادان با جمعیت ۱۵ هزار نفر در غرب استان سمنان از شمال به فیروزکوه، از غرب به گرمسار، از شرق به سرخه و از جنوب به اردستان منتهی می‌شود.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.