دکتر محمد معماریان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از مراجعه ۷۳ هزار نفر به این بیمارستان در سال ۹۷ خبرداد و افزود: سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ بیمار در بخش ویژه این بیمارستان بستری و ۵۳ هزار بیمار سرپایی درمان شدند.

وی از ارائه خدمات پاراکلینیک به ۲۵۴ هزار نفر در سال ۹۷ خبر داد و بیان کرد: با وجود اینکه ۵۰ درصد مراجعان به این بیمارستان بالای ۷۰ سال سن دارند اما میزان مرگ و میر در این بیمارستان پایین‌تر میانگین کشوری است.

وی با اشاره به پرداخت نشدن کارانه پزشکان و پرستاران بیمارستان کوثر سمنان و افزود: پرداخت نشدن به موقع طلب بیمارستان از پیمانکاران، شرکت‌های دارویی و شرکت‌های بیمه‎ای سبب پرداخت نشدن کارانه پزشکان از شهریور سال گذشته شده است.

معماریان با اشاره به اینکه این امر در ارائه خدمات در این بیمارستان مشکلی ایجاد نکرده است و خدمات طبق روال عادی بیمارستان ارایه می شود، افزود: پرداخت نشدن بدهی پزشکان و پرستاران بیمارستان کوثر در ارائه خدمات آنان به بیماران تاثیری نداشته و این افراد با وجدان کارای بالا به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس بیمارستان کوثر سمنان از خیران خواست تا در تامین هزینه‌های بیمارستانی به ویژه خرید تجهیزات و امکانات مشارکت بیشتری داشته باشند. 

طرح ساخت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در آبان ۱۳۸۵ در پی سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان مورد تایید و تصویب قرار گرفت و در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار و با زیربنای ۲۵ هزار متر مربع توسط دستگاه اجرایی وزارت راه و شهرسازی (سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی) در همان سال عملیات ساخت آن آغاز شد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.