رئیس اداره گاز شهرستان دامغان روز سه‌شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به ۲ روستا، در گفت و گو با ایرنا، افزود: روستاهای مهماندویه و طزره از روستاهای شرقی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
سعید غلامی اظهار داشت: این طرح در ۲۵ خرداد ۹۷ کلنگ زنی شد و در هفته دولت ۹۸ به بهره برداری رسیده است، برای عملیات گازرسانی به این ۲ روستا، ۴۷ کیلومتر لوله گذاری از مهماندوست تا طزره انجام شده است.
غلامی، به اعتبار هزینه شده در این طرح اشاره کرد و گفت: در مجموع پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور گازرسانی به این ۲ روستا هزینه شد.
رئیس اداره گاز شهرستان دامغان تصریح کرد: این ۲ روستا دارای یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۵۷۰ خانوار است و ۲۳۰ علمک گاز در این منطقه تعبیه شده است.
شهرستان دامغان ۴۲ هزار اشتراک گاز دارد که از این تعداد ۳۶ هزار اشتراک شهری و بقیه اشتراک روستایی است.
هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۰ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. 
طزره در ۳۰ کیلومتری شرق دامغان قرار دارد.
علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به منظور افتتاح طرح های هفته دولت به شهرستان دامغان سفر کرد، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده ۲ شهید، شرکت در آیین همزمان افتتاح ۱۲۹ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان، افتتاح سالن ورزشی شهدای مدافع حرم، و بازدید از مجموعه پایانه فرآوری پسته در روستای مومن آباد از مهم ترین برنامه های این سفر یک روزه است.
۱۲۹ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان دامغان، صبح امروز  با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.