عباس رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس قانون باید ۷۶ نفر در اداره کل استاندارد استان سمنان مشغول به کار باشند که اکنون تنها ۳۹ نفر در این اداره‌کل اشتغال دارند.

وی خاطر نشان کرد: ۶۵۰ نفر در بخش کنترل کیفیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان مشغول به کار هستند که این متخصصان در بهره‌وری و ارایه خدمات مطلوب‌تر با وجود کمبود نیرو در اداره کل استاندارد نقش ویژه‌ای دارند.

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: ۵۸ آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت‌شده در استان با اداره کل استاندارد سمنان همکاری می کنند که با اتخاذ رویکردهای اصولی برای فعالیت بخش خصوصی می توان برای جبران کسری نیروی در این اداره کل اقدام کرد.

رستمی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی برای پذیرش پست‌های سازمانی تنها مختص به اداره کل استاندارد نیست بلکه در بسیاری از دستگاهای اجرایی استان این چالش وجود دارد.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی، اما خدمات کیفی و کمی مطلوب به شهروندان در رسیدگی به روند استاندارد و تولید کالاهای باکیفیت در دست اقدام است .

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: رفع چالش کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی نیازمند عزم ملی است و باید مسئولان برای ارایه خدمات مطلوب‌تر به هموطنان در بخش های مختلف اقدام کنند.

شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی می توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می شود.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.