سید محمد موسوی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۵ طرح عمرانی برق رسانی در دو شهرستان سمنان و شاهرود با اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال در هفته دولت امسال بخشی از طرح های قابل بهره برداری درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل توزیع برق منطقه ای سمنان بیان کرد: ۹۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال اعتبار طرح های افتتاحی در هفته دولت سال گذشته بود.

بهره برداری از ۱۱ طرح برق‌رسانی شهرستان سمنان

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان در این باره اظهارداشت: ۱۱ طرح عمرانی برق رسانی در هفته دولت ۹۸ با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

مهدی پاک طینت گفت: طرح نصب یک دستگاه ترانس به ظرفیت ۴۰۰ کیلوولت آمپر و احداث ۶۵۰ متر شبکه فشارضعیف با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

وی، به طرح احداث ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و تجهیز دو ایستگاه هوایی با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار اشاره و بیان کرد: طرح نصب هشت دستگاه پست هوایی به قدرت ۲ هزار و ۱۱۰ کیلوولت آمپر و احداث یک هزار و ۴۷۰ متر شبکه توزیع برق به منظور تامین برق مشترکان در این شهرستان با هزینه ۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاحی در هفته دولت ۹۸ است.

پاک طینت با بیان این که طرح بهینه سازی ۲۰ دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۸۵۵ کیلوولت آمپر و اصلاح ۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط با اعتبار پنج میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال افتتاح می شود، ادامه داد: طرح توسعه هشت هزار و ۲۸۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول سه هزار و ۴۸۰ متر با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال، در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: طرح برقراری  ۲۴ مجموعه تیغه جدا کننده بر روی خطوط فشار متوسط هوایی، بهسازی ۲ هزار و ۱۷۰ انشعاب آمپری، اصلاح ۱۵ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت به صورت خط گرم، بهسازی ۷۳۰ سرچراغ و احداث ۲ هزار و ۸۶۰ متر شبکه روشنایی معابر، اصلاح  ۱۱۵ انشعاب دیماندی و غیردیماندی و بهینه سازی هفت دستگاه تابلوهای فشارمتوسط و فشارضعیف پست های زمینی در هفته دولت سال ۹۸ در شهرستان سمنان افتتاح می شود.

افتتاح ۱۴ طرح برق‌رسانی در شهرستان شاهرود

مدیر توزیع برق شاهرود گفت: ۱۴ طرح عمرانی برق رسانی با ۴۶ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت امسال در این شهرستان افتتاح می شود.

جمال فرخ زاده افزود: ۲ طرح تامین برق روستایی با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریالی در هفته دولت ۹۸ افتتاح می شود.

وی با اشاره به این که چهار طرح با نصب ۱۳ ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۲ هزار و ۴۸۰ کیلوولت آمپر و توسعه چهار هزار و ۲۹۵ متر شبکه توزیع برق با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال افتتاح می شود، بیان کرد: طرح بهینه سازی سه هزار و ۸۲۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و اصلاح ۹ دستگاه پست هوایی با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: احداث چهار هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب پست هوایی به قدرت ۲۵ کیلوولت آمپر، طرح برقراری یک هزار و ۲۲۶ متر شبکه روشنایی معابر، طرح تقویت و اصلاح شبکه و سرخط های جدید از پست عمومی روستای رضا آباد بیارجمند از دیگر طرح های افتتاحی در هفته دولت ۹۸ است.

مدیر توزیع برق شاهرود یادآور شد: طرح بهسازی شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در روستای تاش با ۲۶۱ میلیون ریال اعتبار نیز در این هفته به بهره برداری می رسد.

۱۰۰ طرح برق رسانی با ۹۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال اعتبار در هفته دولت ۹۷ در استان سمنان افتتاح شد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.