فرمانده انتظامی استان  از کشف بیش از 410 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان سرهنگ ‌عبداله حسنی در جمع خبرنگاران از توقیف پژو 405 و کشف 285 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچیستان خبر داد و اظهار کرد: یک قاچاقچی نیز در این راستا دستگیر شد .

این فرمانده انتظامی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در آخرین اقدام خود بر روی یکی از عناصر اصلی حمل و قاچاق موادمخدر، اطلاعاتی از انتقال و جابه جایی یک محموله مواد به دست آوردند .

وی به ارزیابی ابعاد مختلف موضوع و هماهنگی های لازم با ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچیستان اشاره کرد و گفت: تیم عملیاتی پلیس در محور "خاش- ایرانشهر" به صورت محسوس و نامحسوس مستقر شد .

سرهنگ حسنی به هدایت اطلاعاتی عملیات توسط ماموران انتظامی استان سمنان اشاره کرد و گفت: در همین خصوص شامگاه جمعه یک دستگاه پژو 405 شناسایی و بلافاصله توسط پلیس توقیف شد .

وی با بیان اینکه ماموران در بازدید از خودرو 285 کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کردند، ادامه داد: یک نفر نیز در این راستا دستگیر شد .

فرمانده انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و معرفی قاچاقچی به مرجع قضائی خبر داد و تاکید کرد: اقدامات پلیس در مسیر کنترل و کاهش این پدیده شوم و مخرب تشدید می شود

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف 124 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد .

سرهنگ حسنی ادامه داد: مقابله و مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ از جمله ماموریت های اصلی ناجا در تامین نظم و امنیت است که این موضوع در استان سمنان با جدیت تمام پیگیری می شود .

وی افزود: در همین راستا ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی روی عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در سطح کشور سرنخ‌هایی از انتقال و جابه جایی محموله ای از سیستان و بلوچستان به پایتخت به دست آوردند .

سرهنگ حسنی به هماهنگی های صورت گرفته با پلیس استان کرمان اشاره کرد و گفت: تیم عملیاتی ماموران انتظامی محور ریگان در این استان را تحت کنترل محسوس و نامحسوس خود درآوردند .

وی از توقیف خودرو سواری و دستگیری این قاچاقچی با هدایت اطلاعاتی پلیس سمنان خبرداد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته 124 کیلو و 500 گرم تریاک از خودرو کشف شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.