فرمانده انتظامی شهرستان سرخه روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: یک دستگاه کامیونت حامل یکهزا و ۵۵۰ قطعه مرغ قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمد مهرابی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سرخه شامگاه گذشته یک دستگاه کامیونت را جهت بررسی‌های بیشتر واقع در پلیس راه این شهرستان متوقف کردند که در بازدید از این خودرو یکهزار و ۵۵۰ قطعه مرغ قاچاق کشف شد که ارزش ریالی این محموله طبق نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال بود و مرغ‌های کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل شدند.

۳۸ فقره سرقت در پرونده معتاد شیشه‌ای

با دستگیری معتاد شیشه‌ای سابقه دار، ۳۸ فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح جزئیات این مطلب اظهار داشت: با متوقف کردن یک دستگاه سواری پژو آردی و کشف یک قیچی مخصوص برش سیم و کابل در این خودرو و گفته‌های ضد و نقیض راننده و سرنشین، هر دو نفر برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 سرهنگ عبدالله حسنی با بیان اینکه در بررسی‌های بعدی مشخص شد سرنشین خودرو دارای سوابق متعدد کیفری است و به مواد مخدر صنعتی شیشه نیز اعتیاد دارد که با بازجویی‌های فنی و پیگیری‌های ویژه کاراگاهان، متهم به ۳۸ فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی شهرستان گرمسار و آرادان اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی، ارزش اموال سرقتی در این پرونده را بنا بر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: راننده خودرو نیز به عنوان مالخر به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف سمند با ۹۱ فقره تخلف

رئیس پلیس راه استان سمنان از توقیف یک دستگاه سواری سمند دارای ۹۱ فقره انواع تخلفات راهنمایی رانندگی و مبلغ خلافی ۴۵ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ تقی کبیری اظهار داشت: در پی کنترل و بررسی‌های نامحسوس ماموران پلیس راه استان در محور سمنان- دامغان یک دستگاه خودرو سمند متوقف شد.

وی افزود: استعلام از سامانه ثبت تخلفات پلیس راهور ناجا، ۹۱ فقره انواع تخلفات راهنمایی رانندگی و خلافی به مبلغ ۴۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال را در سوابق خودرو مشخص کرد.

رئیس پلیس راه سمنان با بیان اینکه این خودرو از استان خوزستان به مقصد مشهد در حرکت بود، گفت: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.