در مراسمی، «حمید رضا دوست محمدی» به عنوان سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، در این مراسم که با حضور مدیر کل ، معاونان و کارشناسان حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان برگزار شد، «حمید رضا دوست محمدی» به عنوان سرپرست معاونت گردشگری منصوب شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در این مراسم با تاکید بر اینکه فعالیت در حوزه گردشگری استان سمنان نیازمند کار و تلاش مضاعف است، گفت: باید تلاش شود تا ظرفیت‌های گردشگری استان معرفی شود.

«مهدی جمال» با قدردانی از زحمات سرپرست قبلی این معاونت، افزود: سمنان، کردستان و سیستان و بلوچستان سه استان ویژه در حوزه گردشگری هستند و نگاه ویژه ای به رشد گردشگری این سه استان از سوی سازمان مرکزی وجود دارد.

 وی با اشاره به برگزاری گردهمایی مشترک سمنان و تهران به میزبانی استان سمنان و در هفته آینده، گفت: رشد گردشگری استان نیاز به فعالیت های خلاقانه دارد و سرپرست جدید از افراد خلاق و با انگیزه هستند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه گردشگری حوزه پر مسئولیت و پرکاری است، گفت: بازاریابی و تبلیغات حوزه گردشگری باید کارآمد باشد.

«حمید رضا دوست محمدی»، به مشارکت گرفتن شهرستانها و شهرداری‌ها، استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری، جوامع محلی و تاسیسات گردشگری، آموزش جوامع محلی، اجرای تورهای آموزشی برای مردم و حضور قدرتمند در نمایشگاه ها و ... را از جمله برنامه های در دست اجرای این حوزه عنوان کرد.

پیش از این «نسیبه همتی» مسئولیت سرپرستی معاونت گردشگری اداره کل را بر عهده داشت. مهندس حمید رضا دوست محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است .

 وی جزو سه نفر برگزیده آتلیه دفتر مهندسی ستاد کل فرماندهی کل نیروی هوایی کشور ( نهاجا) در سال های ۱۳۷۵ الی ۱۳۷۷ است. مستند نگاری و به روز رسانی و تهیه نقشه های کاروانسراهای تاریخی استان سمنان ، ابنیه تاریخی استان و … طراحی و ترسیم نقشه های فاز یک و دو معماری مراکز مذهبی استان اعم از مصلی بزرگ سمنان و مهدیه بزرگ سمنان بر اساس الگوهای معماری اسلامی ایران و … از جمله فعالیت های وی است. وی در سال گذشته به عنوان مدیر جوان برتر شهرستان سمنان معرفی شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.