آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، با اشاره به تحریم‌های پیاپی و محکوم به شکست آمریکا، افزود: آمریکایی‌ها غیر از تحریم و تناقض‌گویی چیزی در دست ندارند، از یک‌ طرف دم از مذاکره بی قید و شرط می‌زنند و از سویی دیگر سیاست تحریم را در پیش گرفتند.

وی تاکیدکرد: این تحریم‌ها نشانه ضعف آمریکایی ها است و آن ها در حال افول جهانی هستند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم ایران در برابر تحریم ایستادگی می‌کنند، ادامه داد: ملت مسلمان ایران از تحریم نمی‌ترسند و حتی می دانند صحبت از جنگ دروغی محض است.

وی اضافه‌کرد: آمریکا نه اهل جنگ و نه اهل روراستی است.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد:قوه قضائیه با مبارزه و جمع آوری مفاسد اقتصادی امید را به جامعه تزریق کرد.

وی اظهار داشت: قوه قضاییه اقدامات مطلوبی در مقابله با مفسدان اقتصادی انجام داد، سایر قوا به منظور برچیدن مفاسد باید از آن الگو بگیرند.

وی، به محاکمه یک هزار مفسد اقتصادی اشاره و بیان کرد: اینگونه اقدامات سبب جلب رضایت مردم می شود.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: قوه قضائیه در بدو فعالیت ۶۰ قاضی را برکنار کرد و سپس برچیدن سفره مفسدان بخش اقتصاد را در دستور کار قرار داد.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به در پیش‌ بودن روز خبرنگار و تبریک این روز به فعالان عرصه خبر و توصیه به این قشر برای اطلاع‌رسانی درست، ابرازداشت: از خبرنگاران انتظار می رود در انتشار اخبار دقت به خرج دهند و خبری درج نشود که با آبروی ایران بازی شود.

امام جمعه سمنان به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره و بیان کرد: جوانان به ازدواج آسان و الگوگرفتن از سبک و سیره این دو بزرگوار اهتمام ورزند.

آیت الله شاهچراغی افزود: حاصل ازدواج خیابانی طلاق است و آمار بالای طلاق در جامعه خوشایند و برازنده کشور نیست.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.