علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: اراده صاحبان واحدهای صنعتی در پیگیری مشکلات بخش تولید بسیار ضعیف است و دستگاه‌های اجرایی استان با اطلاع‌رسانی به موقع در خدمت بخش صنعت هستند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور فعال در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید داشته باشند و در صورت غیبت ، مدیران در نشست‌های بعدی حق اظهار نظر ندارند.

استاندار سمنان ادامه داد: عملکرد بانک‌های عامل استان سمنان در ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در ماه‌های گذشته مطلوب بوده و از زحمات بانک‌های فعال در این بخش قدردانی می‌کنم.

آشناگر اضافه کرد: بانک‌های عامل سمنان تا پایان مرداد برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارهای تسهیلات رونق تولید فرصت دارند و با برنامه‌ریزی اصولی باید تمامی این اعتبارها جذب شود.

وی تصریح کرد: مشارکت و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در ماه‌های گذشته برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان رضایت بخش بوده است.

استاندار سمنان گفت: رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی از ماه‌های گذشته در دستور کار قرار داشته و بانک‌ها برای رفع مشکل سرمایه در گردش در خدمت بخش تولید باشند.

در استان سمنان ۲ هزار و ۲۰ واحد صنعتی وجود دارد و سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از ۳۸ درصد و سهم تولید ناخالص این بخش در استان حدود ۲۲ درصد است.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.