عباس بابایی روز شنبه با اشاره به اینکه این جشنواره در محله های مختلف شهر سمنان در دوشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی از دوشنبه هفتم مرداد ۹۸ در مجتمع آوست آغاز می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در روزهای دوشنبه‌ هفته‌های آینده به ترتیب در مکان‌های جهادیه جنب مدرسه ۱۲ فروردین، مسکن مهر(سعادت)، بوستان چهارصد دستگاه و محله کدیور جنب امامزاده زکریا(ع) در ساعت ۲۱ اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در نظر دارد با ایجاد فضایی بانشاط با هم‌ بودن و همبستگی را میان خانواده‌ها تقویت کند، تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی اجرا می‌شود.

بابایی، ایجاد نشاط و شادابی، حفظ آمادگی جسمانی، افزایش توان روحی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ایجاد مودت و دوستی و ارتقای سطح سلامت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی با اشاره به فراهم کردن شرایط برای رشته‌های مختلف ورزشی در این جشنواره، اظهار داشت: بازی‌های بومی و محلی، دارت، هفت سنگ، طناب کشی، اسکیت، ورزش‎های زورخانه‎ای، داژبال، تکواندو، بازی با حلقه، برایتونیک و والیبال از ورزش‌های این جشنواره است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان بیان کرد: با توجه به سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهمترین مقوله هایی است شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است.

جشنواره فرهنگی ورزشی در دوشنبه ها با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان برگزار می‌شود.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.