طرح یاقوت سرخ (صدف ) تحویل شهرداری بهشهر شد تا ضمن فضاسازی مناسب برای مسافران، مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها شود.

 

 

 

 

به گزارش ایلنا، اجرای پروژهای عمرانی،رفاهی ،زیباسازی  در طرح سالمسازی یاقوت سرخ(صدف گذشته) تنها بخشی از تلاش عای انجام شده در این طرح است و تلاش برای هر چه بهتر شدن امور ادامه دارد.

مهمترین عملیات زیرساختی انجام شده و در دست انجام در طرح دریای یاقوت سرخ بهشهر، اجرای 2500 متر کابل کشی و برق رسانی

اجرای 2000متر لوله کشی آب شرب همراه با حفاری، احداث بلوار،میدان و آسفالت منطقه، اجرا و نصب 9 پایه  تلسکوپی برای تامین نور، است.

همچنین آماده سازی سرویس های بهداشتی، تغییر در طرح شنای آقایان، تسطیح ساحل منتهی به شنای خواهران، زیباسازی محوطه شامل رنگ آمیزی ، گلکاری و درختکاری

تعبیه المانهای مرتبط از دیگر فعالیت های انجام شده در ابن طرح است.

آماده سازی فضای فروش سوغات بهشهر، آماده سازی فضای مرتبط به منظور اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ،جنگ شادی ، رادیو دریا، تغییر شکل آلاچیق  به سنتی و تجهیز نمازخانه و کافی شاپ هم از طرح های اجرایی در این طرح دریاست تا میافران سفر خوشی را در بهشهر داشته و در کنار تماشای جنگل و مکان های تاریخی و باستانی از فضای دریایی این شهر هم بهره مند شوند.

در کنار همه امکانات فراهم شده توجه به نشاط و شادابی از دیگر برنامه های در دست اقدام است که برای اولین بار در مازندران، پیست آفرود همراه با پستی و بلندی و پوشش گیاهی در کنار دریا در این طرح ایجاد می شود.

شهردار بهشهر با اعلام اینکه هماهنگی های لازم با سپاه انجام شده است؛ به خبرنگار ایلنا گفت: مطمئن هستیم که با ایجاد این فضای بازی سفری به یادماندنی برای همگان فراهم می شود. 

فیروزی همچنین ایجاد فضای متنوع بازی و رفاهی شامل زیپ لاین را از دیگر برنامه های تفریحی و سرگرمی در کنار آماده سازی زمین و پیست  آفرود اعلام کرد.

وی افزود: برگزاری جنگ شادی و برنامه های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های ما در طرح دریای یاقوت سرخ بهشهر است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.