حجت الاسلام علی شکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تحقیق و راهکارهای علمی و عملی باید اجرای طرح‌های تبلیغی و فرهنگی متناسب با شرایط جامعه به مردم به خصوص قشر جوان واگذار شود.

وی خاطر نشان کرد: برون‌سپاری طرح‌های تبلیغی در بخش‌های مختلف از سال‌های گذشته در سمنان در دستور کار قرار دارد و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ تشکل اسلامی در استان در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: کاهش تصدی‌گری دستگاه اجرایی در اجرای طرح‌های تبلیغی در دستور کار است و باید اجرای رویکردهای فرهنگی با نیاز جامعه هم‌خوانی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: با ابزارهای مختلف از جمله رسانه می توان برای اجرای طرح‌های فرهنگی در استان اقدام کرد و برای ترویج ارزش‌های اسلامی حاکمیت به تنهایی قادر به اجرای برنامه‌های اسلامی و ارزشی نیست.

 شکری اضافه کرد: برنامه‌های تبلیغی قابل‌توجهی برای نشر رویکردهای اسلامی و مذهبی با محوریت کاهش تصدی‌گری در سمان درحال پیگیری است که با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد این طرح‌ها اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تشکل‌های مذهبی و کانون‌های مساجد ظرفیت قابل‌توجه برای ترویج رویکردهای مذهبی و اسلامی است که با برنامه‌ریزی اصولی باید این بخش بیش از پیش شکوفا شود.

تعلیم قرآن، احکام، معارف دینی و اسلامی، نشاط اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و دینی، فرایض اسلامی، حجاب و عفاف از جمله هدفگذاری‌های برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته برای ترویج و تبلیغ رویکردهای اسلامی بوده است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.